RychloRecenze: YSL Le Teint Touche Éclat Make-up

Je tu opět neděle a s ní i nová recenze. No a vzhledem k tomu, že jsem vám v minulém článku slíbila nějakou velkou bombu, přicházím dnes s make-upem od YSL Le Teint Touche Eclat (běžná cena 1290 Kč), který jsem pořídila v po-vánočních slevách v Sephoře za 900 Kč. Jediné moje novoroční předsevzetí totiž bylo, že budu více investovat do kvalitní kosmetiky místo častých nákupů kosmetiky levnější a ne tak kvalitní. Rozhodně to ale nebyl impulzivní nákup. Nejdříve jsem přečetla spoustu recenzí, abych věděla, jestli mi vůbec bude make-up vyhovovat a nevyhodila jsem tím peníze jen tak z okna. Ne jedna recenze říkala, že se jedná spíš o tónovací krém, který nemá mít veliké krytí, spíš má pleť sjednotit a projasnit. Navzdory ne až tak kladným recenzím jsem se rozhodla vyzkoušet, protože podle fotek vypadal božsky. Ještěže jsem tak udělala, protože dámy (a možná i pánové), on totiž božský je.
YSL Le Teint Touche Eclat - Rozjasňující Make-up (30 ml/900 Kč)
YSL Le Teint Touche Eclat - Rozjasňující Make-up (30 ml/900 Kč)

Balení je (jak jinak než) nádherné. Skleněná lahvička se zlatým nápisem, zlaté víčko, zlatá pumpička. Vzhled bezpochyby odpovídá i ceně. Uvnitř je 30 ml, což je u make-upu běžné množství. Co už tak běžné není, a co mě mile překvapilo, byla jemná květinová parfemace. Fialky s růží dohromady. Na obličeji dál není cítit, jen při nanášení, takže se nemusí bát ani ty z vás, kterým parfemace vadí.   
U nás je tuším asi jen 6 odstínů. Já mám odstín B30 Beige, který mi sedí naprosto perfektně. V lahvičce vypadal dost žlutě, takže jsem se při prvním zkoušení celkem vyděsila. Ale při zapracování do pleti je mnohem světlejší než při prvním "vypumpnutí" z lahvičky.
YSL Le Teint Touche Eclat - Rozjasňující Make-up (30 ml/900 Kč)

YSL Le Teint Touche Eclat - Rozjasňující Make-up (30 ml/900 Kč)
Teď už ale k make-upu jako takovému. Musím dát veškerým článkům o něm za pravdu, vážně se jedná jen o tónovací přípravek. Krytí je hodně slabé, zakryje slabé zarudnutí, ale na nějaké větší nedokonalosti je třeba vzít určitě další korektor. Mně jeho krytí naprosto vyhovuje, v poslední době nemám (a to klepu do všeho, jen abych to nezakřikla) s pletí sebemenší problém, ale pokud máte akné či nějaké pigmentové skvrny, doporučení se dnes nedočkáte. Dá se sice vrstvit, ale poté ztrácí ten přirozený vzhled, který je na něm nejhezčí. 
Konzistence je hodně tekutá, takže se s ním musí celkem rychle pracovat. Díky konzistenci a lehounké textuře na pleti skoro není cítit a žádný pocit masky se nekoná.
Teď už se každopádně dostáváme v mojí nejoblíbenější části a to nádhernému projasnění. Pleť po nanesení vypadá přirozeně a neskutečně zdravě. Já k nanesení používám navíc ještě navlhčený Beauty Blender, takže pokožka vypadá hydratovaně a dle mého názoru naprosto úžasně
Pomyslnou třešníčkou na dortu už je jen ochranný faktor a SPF 19.
YSL Le Teint Touche Eclat - Rozjasňující Make-up (30 ml/900 Kč)

YSL Le Teint Touche Eclat - Rozjasňující Make-up (30 ml/900 Kč)

Samozřejmě chápu, že kvůli nízkému krytí nebude make-up pro každého. Já svého nákupu ale rozhodně nelituji, spíš naopak. Do kosmetiky se někdy vážně vyplatí investovat trochu víc. A pokud si chcete udělat radost nebo prostě jen máte "pár korun" navíc, neváhejte. 
Máte i vy nějaký produkt, ze kterého jste si, jak se říká, sedly na zadek? Těším se na Vaše odpovědi a doufám, že se vám dnešní článek líbil, 
Zase příště, Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram