RychloRecenze: Miss Sporty My BFF Lipsticks

Leden je měsíc, kdy se značky v parfumériích a drogériích předhánějí v tom, kdo přijde na trh s větší novinkou. Jaký produkt bude mít to nejnovější a nejrevolučnější složení, kdo přijde na trh s největší bombou či bestsellerem. Miss Sporty rozhodně nepovažuji za značku, která by byla nějak revoluční a snad ještě nikdy se mi nestalo, že by mě něco od ní doopravdy nadchlo. Nicméně i tato značka se na Nový rok vyšvihla a přišla s novinkou - Miss Sporty My BFF rtěnkami, které slibují sytou barvu a dlouhou výdrž. Mě zajímalo, jestli se rtěnky vážně stanou mými "nejlepšími přítelkyněmi" nebo se po našem prvním seznámení rozejdeme navždy. 
Rtěnky můžete zakoupit snad ve všech drogériích ČR (Teta, Rossmann, DM) Já ty svoje zakoupila v Tetě asi za 65 Kč, cenu si přesně nepamatuji. Je to každopádně zhruba poloviční cena oproti jiným značkám z drogérie, o značkách z parfumérie ani nemluvím. 
Miss Sporty My BFF Rtěnky (2.4 g/65 Kč)




Balení je podobné jako například u rtěnek Maybelline. Plastové víčko barevně více méně odpovídá barvě uvnitř, což je určitě výhoda. Navíc se dá pevně zacvaknout a cestování s nimi tudíž nebude žádný problém. Voní stejně jako rtěnky od Rimmelu a i jejich konzistence a sytost mi je dost připomínají. Jsou krásně krémové a hydratační (přirovnala bych je k fialové řadě Moisture Renew). Jak už to ale u hydratačních rtěnek bývá, s výdrží to není žádná sláva. Tmavší barvy vydrží déle, ale v průměru vydrží něco kolem dvou hodin. Dlouhotrvající rtěnku si určitě představuji jinak, Miss Sporty. 
Miss Sporty My BFF Rtěnky (2.4 g/65 Kč)

V našich drogériích je dostupných 7 odstínů, které mi bohužel všechny přijdou dost podobné. I přesto jsem vybrala 3, které jsem nějakou dobu zkoušela. Všechny barvy ale obsahují malé třpytky, kvůli kterým mají na rtech až metalický finish, což podle mě rtěnky naprosto zabilo. Metalické rty se mi nelíbí, takže rtěnky pošlu dál a další barvy rozhodně vyhledávat nebudu. 
500 My Sweet Mocha - Klasická "moje rty, ale hezčí" tmavší nahá s růžovým podtónem. 
202 My Pretty Rose - Malinová růžová s fialovým odleskem.  
201 My Amazing Fuchsia - Fuchsiová s modrým podtónem. 

Pokud ale máte metalické rtěnky rády, tahle varianta je doopravdy za hubičku a jejich sytost a pigmentace se vám bude líbit. Pro mě bohužel jedno velké ne. Kamarádkami tedy rozhodně nebudeme. Ba naopak, rozejdeme se každá svou cestou a řekla bych, že v budoucnu se už nikdy nepotkáme. Příště radši přestanu experimentovat a budu se držet svých stálých oblíbenců. Chtěli byste někdy v budoucnu na blogu i články právě o mých oblíbencích? 
Miss Sporty My BFF Rtěnky (2.4 g/65 Kč) - 500 My Sweet Mocha, 202 My Pretty Rose, 201 My Amazing Fuchsia

Miss Sporty My BFF Rtěnky zleva - 201 My Amazing Fuchsia, 202 My Pretty Rose, 500 My Sweet Mocha

Miss Sporty My BFF Rtěnky (2.4 g/65 Kč) zleva - 201 My Amazing Fuchsia, 202 My Pretty Rose, 500 My Sweet Mocha





Miss Sporty My BFF Rtěnky (2.4 g/65 Kč) zleva - 201 My Amazing Fuchsia, 202 My Pretty Rose, 500 My Sweet Mocha
Pokud ano, dejte mi určitě vědět do komentářů a když už budete u toho komentování, jaké rtěnky bych podle vás měla vyzkoušet příště? Těším se na vaše doporučení a vy se těšte na další články, které teď  pro vás plánuji (snad už napořád) publikovat každou neděli.
Poslední dotaz, líbí se vám dnešní fotky? Našla jsem ve svojí malé "pracovně" nové místo a osvětlení, které momentálně zkouším a budu moc ráda za vaši zpětnou reakci. 
Pro zatím vám přeji krásný zbytek víkendu a budu se těšit na komentáře, 
u dalšího článku, Vaše M. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram