RychloRecenze: Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette

Zkouškové je konečně úspěšně za mnou a teď mě čekají krásné dva týdny prázdnin, kdy se při pohledu na kosmetiku a psaní článků konečně nebudu cítit provinile, že bych měla sedět nad psychologií, nebo se právě učit latinské pojmy do zdravotní nauky. Prostě a jednoduše na sebe budu patlat a zkoušet všechny novinky, které jsem pořídila v tomto měsíci. 
Možná právě proto, že na nějaké zkoušení a pohrávání s novinkami nebyl čas, přicházím dnes s článkem na paletku, kterou už vlastním nějaký ten pátek. Jde o Maybelline THE NUDES - paletku očních stínů. Názory na ní se různí, někdo jí miluje, jiný zas nenávidí. Pokud se chcete dozvědět, do jaké kategorie patřím já, čtěte dál. 
Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette - 9.6 g/299 Kč

Černé plastové balení neurazí, ale ani nenadchne. Každopádně se pořád pohybujeme v drogérii a proto se není čemu divit. Pěnový aplikátor přiložený k paletce každopádně letěl hned do koše. Na spodní straně je několik návodů na různá líčení, která se dají s paletkou vytvořit. Barevné kombinace jsou sestaveny velmi dobře. Kromě krásných nahých každodenních looků se dá s tmavšími barvami docílit i různých kouřovek. 
Převažují studené odstíny, což už mě v našich drogériích ani nepřekvapuje. Ještě jsem snad paletku teplých stínů nikde v drogériích neviděla, takže pokud máte na nějakou tip, dejte vědět - ráda bych jí vyzkoušela. 
Z dvanácti stínů je pět matných, zbytek jsou lesklé, metalické se shimerem. Matné stíny mě překvapily nejvíc. Většinou jsou na tom s pigmentací hůř, v tomhle případě to ovšem vůbec neplatí a matné stíny jsou na tom lépe než některé z dalších stínů paletky.    
Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette - 9.6 g/299 Kč
Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette - 9.6 g/299 Kč
Pigmentace se tedy hodně liší mezi jednotlivými stíny. Nejsvětlejší barvy jsou na tom asi nejhůř, ty se dají nanést prakticky jen prstem, na štětec je vůbec nedostanu. Lesklé hnědé jsou sice krásně pigmentované, ale neskutečně opadávají. A to ne jen při nanášení, ale bohužel i v průběhu jejich nošení. Přes den si musím oči neustále kontrolovat.
Výdrž taky žádná sláva, po několika hodinách se na očích stíny slévají do sebe a vypadají všechny hodně podobně. 
Doopravdy si myslím, že matné stíny se povedly dost a jen díky nim paletku používám často. A hlavně taky proto,že jsem ji dostala jako dárek od maminky, takže se hned stala mojí srdcovkou, kterou jen tak do šuplíku neodložím.
Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette - 9.6 g/299 Kč


Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette - 9.6 g/299 Kč
Maybelline THE NUDES Eyeshadow Palette - 9.6 g/299 Kč
Ačkoliv mám stíny od Maybelline jinak ráda, tentokrát se Maybelline moc nepředvedl. Je to možná tím, že už jsem za ta léta, co se makeupu věnuji, trochu zhýčkaná jinými stíny. Každopádně si myslím, že v dnešní době se dá v drogériích sehnat paletka lepší kvality za lepší cenu. 
Obzvlášť teď, když se do našich drogérií dostaly značky Makeup Revolution či Freedom, které jsou skoro za hubičku. Druhá negativní recenze, která pro mě nebyla až tak úspěšná. Příště se polepším a dáme si opět nějakou bombu, slibuji. 
Dnes je to ode mě vše, přeji krásný začátek týdne, 
u dalšího článku, Vaše M. 

P.S. Já hlava děravá jsem zapomněla nafotit swatche všech odstínů, ale slíbila jsem článek každou neděli. Slib chci určitě dodržet a proto dnešní článek bude bez nich. Pokud by vás zajímaly, mrkněte ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram