RychloRecenze: Jordana Easyshine Glossy Lip Color

Na Black Friday (černý pátek) měla Jordana krásnou akci na svých stránkách a to až -50% na vybrané zboží. Udělala jsem velkou objednávku všeho, po čem mé srdce plesalo. Například tužky na rty vyšly po slevě jen nádherných 15 Kč a proto  Když mi balíček s objednanou kosmetikou přišel, vyrazil mi dech. Přišlo mi totiž i "pár" dárečků ke zrecenzování,  o kterých jsem neměla ani tušení. Není žádným tajemstvím, že naprosto zbožňuji jejich matné rtěnky MODERN MATTE, proto mě ohromně potěšilo, když jsem po otevření balíčku objevila jejich další řadu rtěnek/lesků/barev na rty a to Jordana Easyshine Glossy Lip Color (objednat můžete ZDE). Řada, která slibuje především vysoký lesk, lehký nádech barvy a také vůně. 

Vůně byla každopádně věcí, která mě překvapila jako první. Názvy jednotlivých barev totiž korespondují s jejich vůní (a chutí). Další co společně koresponduje je balení a barva produktu samotného, což je určitě velkou výhodou při skladování kosmetiky. Pokud jste do kosmetiky takový blázen jako já a máte jí plné šuplíky, moc vám pomůže, když barvu vidíte na první pohled. Balení je jinak celkem obyčejné, plastové, ale pevné. Co mi každopádně vadí je to, že i po úplném zatažení produkt přesahuje horní hranu. Zavírat je tedy musíte opatrně, abyste "přečuhující" kus rtěnky/lesku nezlomili. 
Jordana Easyshine Glossy Lip Color - 1.9 g - 49 ,-

Abych se konečně zbavila toho lomítka u názvu téhle rtěnko/lesku/barev na rty konečně je nazveme pravým jménem - balzámky. Pokud hledáte něco s obrovskou pigmentací, určitě sáhněte po něčem jiném. Tenhle balzám vaším rtům dodá "jen" lehký nádech barvy, hydrataci a nálož lesku. Pigmentace se u jednotlivých barev liší. Při prvním zkoušení jsem začala světlými odstíny, které vašim rtům dodají jen lehký barevný tón. Moje rty jsou samy o sobě celkem tmavé, takže světlejší odstíny bohužel nejsou tolik vidět. Jakmile jsem se ale dostala k tmavším barvám, byla jsem mile překvapená. U nich je pigmentace vysoká a lesk neskutečný
Na rtech jsou opravdu příjemné a hydratační, což se obzvlášť tuto roční dobu nesmírně hodí. Já osobně na tenhle tip produktu moc nejsem, každopádně si myslím, že zastánkyně všech Baby Lipsů, Rimmel Keep Calmáků či Dermacol Love balzámků si přijdou na své a z této varianty budou nadšené. Vydrží něco kolem 2-3 hodin, tmavší odstíny mají výdrž delší. Teď se pojďme mrknout na jednotlivé barvy.    

Celkem je dostupných 12 odstínů. Mně bylo zasláno odstínů 8, ze kterých jsem pro vás schovala dva do blížící se giveaway a zbylých 6 poctivě zkoušela. 
01 Sugar Plum - Barva, která mě překvapila asi nejvíce a kterou ve vašem životě prostě potřebujete. Krásná tmavá vínová, která se v zimě vážně neztratí. A když navíc ještě kromě krásné barvě i hydratuje? No, co víc si přát..
02 Berry Colada - Můžeme se chvíli prosím pozastavit nad roztomilostí tohohle jména? Tohle Jordana prostě umí. A barva se jako název také povedla. Zastřená růžová s malými zlatými třpytkami a asi moje nejoblíbenější z celého výběru. Na rtech je přirozená, taková "moje rty, ale hezčí" barva. 
Jordana Easyshine Glossy Lip Color - 01 Sugar Plum, 02 Berry Colada 
Jordana Easyshine Glossy Lip Color - Swatche zleva - 01 Sugar Plum, 02 Berry Colada 
04 Raspberry - Zářivá barbie růžová, která mě upřímně nijak neuchvátila. Nemám na sobě růžovou ráda. Pokud jste na neonové růžové, tahle varianta by se mohla líbit. 
06 Pink Lemonade - Tenhle odstín je na tom s pigmentací asi úplně nejhůř. Rtům dodá jen lehounký nádech broskvové, který na mých rtech není absolutně vidět. Za mě ne. 
Jordana Easyshine Glossy Lip Color - 04 Raspberry, 06 Pink Lemonade

Jordana Easyshine Glossy Lip Color - Swatche zleva - 04 Raspberry, 06 Pink Lemonade
09 Mango Delight - Teplá oranžová. Na rtech vypadá přirozeně a na každodenní nošení je jako dělaná. Mě trochu odrazuje její příchuť. Kromě manga v ní cítím i trochu máty a to u produktů na rty moc nemusím. 
10 Fresh Melon - Na první pohled barva, která samozřejmě upoutala mou pozornost jako první. S pigmentací to taky není žádná sláva, ale Pink Lemonade je na tom pořád hůř. Tahle barva moje rty alespoň trochu obarví a já jí teď velmi ráda používám ve dny, kdy mám na sobě jen řasenku a rty chci jen lehce zvýraznit. 
Jordana Easyshine Glossy Lip Color - 09 Mango Delight, 10 Fresh Melon

Jordana Easyshine Glossy Lip Color - Swatche zleva - 09 Mango Delight, 10 Fresh Melon 
Jak jsem řekla již na začátku, pokud hledáte něco s velmi silnou pigmentací, co vaše rty zbarví na celý den, sáhněte po ničem jiném. Já sama tenhle typ balzámků moc nemusím, ale po pečlivém testování musím uznat, že tyto patří mezi ty lepší na českém trhu a jejich koupě určitě nebude vyhozením peněz. Ačkoliv já jsem je dostala ke zrecenzování zdarma, můj názor to nijak neovlivnilo a jsem vážně moc spokojená. 

Máte radši barevné balzámy, nebo raději sáhnete po klasické rtěnce? Jaká je vaše nejoblíbenější značka, po které bych měla sáhnout příště? 
Budu se těšit na komentáře, 
S láskou, Vaše M.   

1 komentář:

Instagram