Limitované Edice + RychloRecenze: Too Faced Sex&Chocolate

Vánoce jsou už doopravdy za dveřmi a já na poslední chvíli dokupuji poslední dárky. Letošní Vánoce jsem celkem bezradná, a ačkoliv peněženka snad poprvé po dlouhé době nezeje prázdnotou a nakupovat bych mohla jako divá, nápady tentokrát chybí. Věřím, že v tom nejsem jediná a spousta z vás stále tápe, jak a čím udělat někomu blízkému tu největší radost. Já mám pro vás v dnešním článku malý tip na poslední chvíli, díky kterému vykouzlíte u stromečku úsměv na tváři komukoliv - ať už mamince, kamarádce, ségře či přítelkyni (pokud čte nějaký z pánů). 
Jako každý rok se Too Faced předvedl a na trh uvedl jedny z nejkrásnějších limitovaných vánočních sad na našem trhu. Kromě větších paletek a setů letos připravil i miniatury velmi oblíbených produktů za krásné ceny. Mě na první pohled nejvíc uchvátila sada malého bronzeru a řasenky Too Faced Sex & Chocolate (cena 350 Kč).  Oba dva produkty jsou vychvalovány až do nebes a mně ohromně zajímalo, jestli jsou pochvaly oprávněné. 
Too Faced Sex&Chocolate Deluxe Set - Better Than Sex + Chocolate Soleil
Too Faced Sex&Chocolate Deluxe Set - Better Than Sex + Chocolate Soleil

Obzvlášť zvědavá jsem byla u řasenky, která je součástí setu. Jedná se o řasenku s názvem Better Than Sex Mascara. Jednu z nejprodávanějších řasenek Sephory vůbec, kterou (soudě podle recenzí, které jsem četla) buď milujete nebo nenávidíte. Řasenky jsou jednou z věcí, která je velmi subjektivní a ne každému sedne to samé. Kéž by tomu tak ale bylo, protože pokud by vám vyhovovala tak moc jako mně, už nikdy  byste nesáhly po jiné. Kartáček má tvar přesýpacích hodin, který mým řasám (jinak skoro neviditelným) dodá úžasný objem a krásně je natočí. S použitím kleštiček na řasy mám tak řasy natočené po celý den. Hezky drží, nijak neopadává nebo se nerozmazává. Hravě se dostala mezi nejlepší řasenky, které jsem prozatím vyzkoušela. Jestli ale skutečně platí její název, to nechám na každé(m) z vás! :) 
Too Faced Deluxe Better Than Sex Mascara - 4.8 g 
Kdysi dávno jsem na internetu četla, že spoluzakladatel značky Too Faced absolvoval čokoládové ošetření pleti a od té doby se snaží kakaový prášek, který je velmi bohatý na antioxidanty, zakomponovat do výrobků čím dál tím častěji. Jedním z prvním čokoládových produktů této značky je i Chocolate Soleil Bronzer, který je v sadě v odstínu Medium/Deep. Moc popravdě nerozumím tomu, proč do sady TF zvolil tmavší variantu, místo světlejší klasiky, ale budiž. Já jsem naštěstí i v zimě celkem tmavý typ, takže mi bronzer vyhovuje i tak. Je matný a díky svému neutrálnímu tónu je tak ideálním bronzerem na konturování tváří. Na první fotce vypadá víc do oranžova, než doopravdy je. Odpovídá barva swatchů. Výdrž je skvělá, vůně je skvělá, nedivím se, že se bronzer zařadil mezi bestsellery.    
Too Faced  Deluxe Chocolate Soleil Bronzer - 2.5 g

Too Faced  Deluxe Chocolate Soleil Bronzer - 2.5 g 
Too Faced Sex&Chocolate Deluxe Set - Better Than Sex + Chocolate Soleil
Momentálně se řasenka (její plná velikost) dostala na přední příčky mého wishlistu, protože ačkoliv jsem oblíbenkyní drogérií a levnější kosmetiky, tahle růžová "řasena" za to vážně stojí. Plné balení stojí 790 Kč, stejně jako bronzer. 
350 Kč za tuto sadu je vzhledem k jejich normální ceně naprostá bomba a určitě se vyplatí ji koupit. Pokud tedy ještě na poslední chvíli sháníte dárečky, nebo prostě jen na Vánoce dostanete peníze, které byste chtěli utratit za něco kvalitního - víte co při příští návštěvě Sephory hledat. 
Jediné, co jdu v tuto chvíli hledat já, už je jen nějaká krásná pohádka, chlupatá deka a cukroví. Vám všem přeji nádherné prožití svátků, krásné Vánoce s Vašimi blízkými a velkou Ježíškovskou pohodu. 

U dalšího článku se budu těšit, Vaše M.  

2 komentáře:

  1. Je skvělé, že i ty dražší značky přijdou s miniaturkami za super ceny.

    OdpovědětVymazat
  2. To balení je moc pěkné. Já, co nosím kontaktní čočky, mám s řasenkami a jejich snášenlivostí maličko problém. Začala jsem alespoň chodit na tento lifting řas, abych nějak vypadala, a snažím se najít řasenku, která by moje oči tolik nedráždila. Sice je prima, že už nemusím nosit brýle, ale netušila jsem, že budu moci všechny svoje dosavadní řasenky vyhodit. :-( Tak snad najdu tu pravou, se kterou nebudu vypadat jak po loupání cibule. :-) Anet

    OdpovědětVymazat

Instagram