Limitované Edice: KIKO Rebel Romantic Reckless Spirit

Limitované edice se (obzvlášť v zimním ročním období) objevují na každém rohu a stejně rychle jako se objeví, tak i zmizí. Proto jsem se rozhodla na blog zařadit novou rubriku, ve které vám budu ukazovat produkty z limitovaných edic, které jsou momentálně na trhu. Nebude se ani tak jednat o podrobné recenze jako spíš o první dojmy a spoustu fotek, které vám pomohou v případném rozhodování o koupi. Po limitovaných edicích se většinou okamžitě zapráší a proto by se mohlo stát, že než bych věc jak se patří vyzkoušela, byla by už dávno pryč. Do komentářů mi pište, o které limitované edici byste si chtěla přečíst příště nebo jaká limitka by mi v kolekci určitě neměla chybět.  
KIKO Rebel Romantic Reckless Spirit Eyeshadow Palette - 02 Fiery Rose  

Na začátku měsíce jsem slavila narozeniny a jedním z úžasných dárků, které jsem dostala od mojí nejlepší kamarádky, byla i tato paletka čtyř očních stínů KIKO Rebel Romantic Reckless Spirit Eyeshadow Palette. Paletka je součástí limitované edice Rebel Romantic, která je zároveň něžná a romantická, ale také rebelská a tajemná.  
Přesně taková je i paletka a její barvy. Varianta 02 Fiery Rose, kterou mám já, obsahuje 4 stíny, všechny studené s růžovým podtónem. Dá se s nimi vytvořit krásné romantické denní líčení anebo proměnit look v sexy kočičí pohled pomocí tmavších odstínů. 
Stíny jsou určené jak na suché tak na mokré nanášení. Pigmentace je i u suchého nanášení velmi dobrá, takže mokré jsem zatím nezkoušela. Mám celkem strach, že si namočením stíny zničím. A to bych, vzhledem k tomu, že jsou od mojí milované osoby, byla velmi nerada. Každopádně pokud máte nějakou radu, jakou "zázračnou vodu" na namáčení použít, budu jedině ráda. Už dlouho přemýšlím nad MAC Fix Plus sprejem, ale ta cena mě odrazuje. Všechny tipy na levnější variantu sem!  
KIKO Rebel Romantic Reckless Spirit Eyeshadow Palette - 02 Fiery Rose





Musím říct, že balení je něco z čeho uchvácena tolik nejsem. Oproti ostatním produktům limitky, které mají rose-gold balení, tohle jediné má barvu šedivou. Sem tam hodí černé odlesky, ale na první pohled je pro mě strašně obyčejné.  
Na druhou stranu uvnitř má velké zrcátko a oboustranný pěnový aplikátor, který je ohebný a dá se s ním celkem dobře pracovat. Na nějakou nouzovku by se (překvapivě) dal použít. Ale jak píšu snad v každém článku, nezajímá nás balení, ale vnitřek a ten je milým překvapením. Stíny se krásně roztírají a díky tomu,že jsou matné, jsou perfektní na ztrácení stínů v záhybu oka. Já při běžném denním líčení nanesu nejsvětlejší odstín přes celé víčko, světlou hnědou do záhybu, jednu z tmavých barev do vnějšího koutku a můžu vyrazit do světa. 






KIKO Rebel Romantic Reckless Spirit Eyeshadow Palette - 02 Fiery Rose 

Pokud někoho z vás tolik neosloví růžové odstíny, v nabídce jsou další 3 varianty. 01 Harmonious Beige, která obsahuje kombinaci klasických  hnědých odstínů. 03 Wonderful Mauve s barvami do fialova s šedivým podtónem nebo 04 Romantic Green, která se dá sehnat pouze online. 
Kromě stínů má kolekce tvářenky, rtěnky, tužky na oči, bronzer, kosmetickou taštičku, zrcátko a konturovací pastelky. Ty mě moc zaujaly a při další návštěvě Drážďan, kterou plánuji už tuto sobotu se po nich určitě porozhlédnu. Pokud by kolekce zajímala i vás, podívat se můžete ZDE.

KIKO Rebel Romantic Reckless Spirit Eyeshadow Palette - 02 Fiery Rose
Paletku tedy hodnotím kladně. Jestli si myslím, že bez ní nemůžete žít? To říct nemohu..Určitě se dá najít podobná varianta u nás v ČR. Pro mě se ovšem stala srdcovkou a já tímto moc děkuji Betynce za krásný dárek, kterým mi udělala ohromnou radost. 

Pro dnešek je to ode mě vše. Doufám, že se vám dnešní článek a fotky líbily. Na vás bych dnes měla už jen poslední otázku. Jezdíte rády do Drážďan a pokud ano, kde bych se měla v sobotu určitě zastavit? 
Budu se těšit na všechny vaše odpovědi, 
U dalšího článku zase příště, Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram