RychloRecenze: Sephora Pocket Eye Palette

Moje milé čtenářky a čtenáři! 
Konečně jsem zase zpátky a to (v první řadě) s obrovskou omluvou za svoji neaktivitu, ale hlavně s novým článkem. Vrátila jsem se z nádherné dovolené v Chorvatsku, kam jsem přibalila na vyzkoušení pár produktů, které mi jen tak seděly v šuplíku. Některé se staly mými oblíbenci, některé raději posílám dál, protože u mě ani za mák neuspěly. Ani jeden produkt ale nevynechám a všechny vám je postupně budu přibližovat, fotit a podrobně představovat. Pokud vás zajímá můj názor na první produkt, pokračujte dál!

Sephora Pocket Eye Palette 8 x 0,7 g - 190 ,-
Prvním z nich bude paletka očních stínů Sephora Pocket Eye Palette - limitovaná paleta osmi očních stínů, které jsou podle popisu ideální na jakoukoliv příležitost včetně dámské (noční) jízdy. Momentálně je k dostání ve slevě za 190 Kč například v pražské Sephoře na Arkádách.  
Stejně jako v předchozích kolekcích má paletka design malého psaníčka s magnetickým uzavíráním. V minulých kolekcích bylo psaníčko zlaté (článek o paletce TADY), tuším, že loni na jaře byl obal duhový. Letos je posetý černými třpytkami. Na první pohled evokuje nějakou prázdninovou dívčí párty a'la sex ve městě. Nebo alespoň takový pocit mám z psaníčka já - malé, roztomilé, zábavné a luxusní. Na cesty mi nepřijde praktické snad jen z toho důvodu, že nemá žádné zrcátko. 


Zrcátko nezrcátko -ideální na cestování by měla paletka být hlavně proto, že obsahuje jak stíny běžného nošení, tak stíny kouřové. 
Celkem má stínů osm - 6 stínů se shimmerem a 2 se saténovým finishem.  
Po zakoupení paletky jsem ovšem zjistila, že horní řada (tedy ta neutrální) se opakuje a že jsem si stejně stíny koupila už o Vánocích ve zlaté paletce, že které jsem nebyla nijak zvlášť nadšená.  

A bohužel nejsem nadšená ani tentokrát. Stíny jsou sice o maličko lepší než v předešlé kolekci, ale ani teď to není žádná hitparáda. 
Nejsou moc dobře pigmentované a abyste docílily větší intenzity, musíme je navrstvit. To se mi moc dobře nedaří, protože stín téměř vůbec nejde nabrat štětcem, ale jen prsty. Výdrž také pokulhává, i v tomhle vedru mi ostatní stíny vydrží minimálně 6-8 hodin, zatímco tyhle nedají ani hodiny 3. Odlíčit se dají jen vodou, takže v tomhle počasí vůbec nemá smysl je na moje mastná víčka nanášet. 
Co ale musím vyšvihnout je druhý stín horní řady. Ten jako jediný má krásnou máslovitou konzistenci a já se do barvy zamilovala. Champagne barva, lehce do oranžova, kterou momentálně používám i místo rozjasňovače. Jinak je ale za mě paletka (bohužel) naprostý propadák..



Sephora Pocket Eye Palette - 8 x 0,7 g - 190 Kč



Já vám ji tedy doporučit nemohu. V drogérii se dá sehnat spousta levnějších alternativ, které budou fungovat určitě lépe a ještě ušetříte nějakou tu korunu. 
Já se s nákupem unáhlila a teď lituji. Bez tohohle psaníčka se myslím všechny z vás obejdou. 
Snad příště budu mít větší štěstí a vyberu lépe. 

Vy mi poraďte, která paletka stojí za to a určitě by neměla chybět v mé kosmetické sbírce? 
Budu se těšit na vaše tipy, u dalšího článku, Vaše M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram