RychloRecenze: L'oreal Colour Caresse Wet Shine Stain

Tenhle týden odstartujeme rozbitím téhle "nahé nudy", která zde panovala a přizveme sem i pár zábavnějších barev. Venku je naprosto nádherně. Sluníčko svítí, všechno kvete, příroda se probudila a společně s ní i moje chuť na barevnější rty. Po cestě z práce jsem se stavila v drogerii DM a objevila úžasnou akci, která zde probíhá. Všechny lesky na rty za 79,- a známé lip stainy jen za 99 Kč. 
Normálně si jejich produkty tak trošku zakazuji, protože mi jejich cena přijde na drogérii až moc vysoká. Tahle akce mě tudíž samozřejmě zlákala a já skončila celkem se 4 odstíny.





 Samozřejmě kromě nádherné ceny mě nalákalo i nádherně balení. Zlatou, jak už asi víte, naprosto miluji. Vypadá luxusně a balení samo o sobě je pevné, takže za mě naprosto v pořádku. Moc se mi líbí i průhledný proužek, který mi umožňuje na první pohled vidět, po které barvě zrovna sahám.
Aplikátor mě taky baví, protože jeho srdíčkový tvar mi líčení rozhodně usnadňuje. 
Co mě dostalo, je jejich neskutečná vůně. Ovocná parfemace je silná, někomu může spíš vadit, ale já se zamilovala. 
I konzistence je super. Lesk je složený ze 30 % pouze z vody a olejíčků, takže na rtech je velmi lehounký a hydratační. Velké plus!

L'oreal Solour Riche Caresse Wet Lip Stain  - Srdíčkový aplikátor

Bohužel ale není skvělý úplně ve všem - jeho výdrž celkem pokulhává. L'oreal na svých oficiálních stránkách slibuje šesti hodinovou výdrž a to lesk nedá ani náhodou. Vydrží 3 hodiny maximálně a to mám přivřené obě oči. Po cca 3 hodinách začne lesk/stain blednout a barva tvoří spíš nerovnoměrné fleky na okrajích rtů.  Pokud jste tedy tip člověka, co nechce lesk nanášet znovu a znovu dokola, držte se od něho dál.  

Mně osobně nevadí barvu sem tam nanést znovu a jeho ostatní plusy (vůně, konzistence, hydratace, barvy) u mě stejně vítězí dál. Vám jsem ale ještě neprozradila, jaké že barvy jsem si koupila, co? Tak čtěte dál, už jdeme na to :) 


101 Lolita - V balení vypadá hodně růžově, ale nenechte se zmýlit. Jakmile lesk nanesete na rty, ztmavne a barva se promění ve tmavou korálovou. 
300 Juliet - Teplá rudá (na swatchi vypadá až moc do oranžova, ale není), jedna z mých nejoblíbenějších, která je na léto podle mě naprosto perfektní. Doplnit jednoduchou linkou a party look je na světě 
400 Eve - Opět barva, která se na rtech hodně změní. V balení světlá růžová s fialovým podtónem - klasická Lilac barva. Po nanesení (musím podotknout, že moje rty jsou samy o sobě přirozeně pigmentované), je z ní tmavší malinová. 
402 Milady - Tmavá vínová, lehce do červena, lehce do fialova. Ideál na podzim nebo zimu a samozřejmě můj nejoblíbenější odstín. 

Swatche zleva - 101 Lolita, 300 Juliet, 400 Eve, 402 Milady
Suma sumárum, já bych tyhle lesky zlaté poklady doopravdy doporučila a to hlavně z toho důvodu, že mi na rtech (jako jedny z mála) nevadí. Jejich lepkavost je mi vlastně celkem příjemná a lesky se po dvoutýdenním používáním rychle zařadily mezi moje velké oblíbence. Ocením je obzvlášť na jaře nebo v létě, kdy nechci svou pleť ani rty dusit po nánosem tuny make-upu či rtěnky. 

Pokud chcete vidět lesky v akci, začněte mě sledovat na mém instagramu, který jsem se rozhodla změnit v takovou menší kosmetickou svatyni. 
Potkáme se tam, nebo u dalšího článku zde. Každopádně se budu těšit - Vaše M. :) 

1 komentář:

Instagram