RychloRecenze: Jordana MODERN MATTE Lipsticks

Jak už je naší tradicí, jako každé jaro jsme s mojí ségrou vyrazily na kosmetický veletrh do Letňan - WORLD OD BEAUTY & SPA 2015. Dopředu jsem si udělala seznam věcí, které si chci koupit a mezi prvními na seznamu byly nové matné rtěnky od Jordany - americké značky kosmetiky, kterou můžete objednat buď na jejich webových stránkách (odkaz ZDE) nebo právě na kosmetických veletrzích. Ať už na WOB&S v Letňanech nebo Interbeauty v Holešovicích, jsou ve stánku s názvem AbsoluteCosmetics. Rtěnka stojí 80 Kč a pokud chcete vědět, zda to jsou vyhozené peníze nebo ne, čtěte dál! :)
Z balení jsem doopravdy nadšená. Za prvé se mi moc líbí, že barevně odpovídá barvě rtěnky, ale ještě víc mě potěšilo, že ačkoliv je "jen" plastové, je doopravdy pevné. Rtěnku musíte silou zacvaknout a poté už se víčko ani nehne. 
Co někomu může vadit je jejich parfemace. Mně se i celkem líbí, ale třeba ségře vyloženě smrdí. Je z nich cítit taková ta typická ,,vůně" starých rtěnek, co si všechny pamatujeme z kosmetických taštiček našich maminek. 
Výběr barev je tak akorát. Řekla bych, že si v něm vybere každý. Celkově Jordana nabízí 10 barev - od krásných nahých až po klasickou rudou nebo temnou vínovou. 


Já svoje pořídila v mým nejoblíbenějších barvách, které budu používat nejčastěji: 
02 Matte Blush - Krásná nahá barva s podtónem lehce do oranžova. Připomíná mi Peachstock od Macu, jen je asi tak šestkrát levnější. Pro mě určitě rtěnka na každodenní nošení. 
05 Matte Classy - Taková ta slavná Kylie Jenner barva - lehce do naha, lehce do vínova a na rtech lehce do úžasna! 
08 Matte It Girl - Přeci jenom se blíží jaro a tak jsem musela pořídit i nějakou výraznější barvu. Fuchsiová růžová je ideální varianta. 
09 Matte Dare - No a poslední kráskou, kterou jsem pořídila je tahle temná vínová. Tu jsem ani u stánku nezkoušela a rovnou ji házela do košíku. Láska na první pohled! 


Všechny rtěnky mají matný finish a tím pádem nejsou moc hydratační, takže pokud hledáte něco, co by vaše rty vyživovalo, tyhle rtěnky nebudou tou správnou variantou. Sice nejsou hydratační, ale o to déle vydrží a já je můžu všem vřele DOPORUČIT!  
Na závěr dávám fotku swatchů, na které barvy vypadají opravdu reálně. 
Zleva: 02 Matte Blush, 05 Matte Classy, 08 Matte It Girl a 09 Matte Dare. 
A jak jste na tom vy? Byly jste také na veletrhu zkouknout všechny novinky a trendy na jaro 2015? Pořídily jste něco? :) 

2 komentáře:

  1. O Matte blush jsem taky psala a teda podle mě tyhle rtěnky na rtech nic nevydží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze. 05 jsem si taky chtěla pořídit, ale bohužel už byla na eshopu vyprodaná. Tak snad příště. Každopádně jsem si rtěnky fakt zamilovala :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Instagram