Nákupy za měsíc leden: Collective FASHION Haul

Ahoj všichni!
Jsem zpět a se mnou i další článek a další nákupy. Tentokrát nejsou kosmetické, ale týkají se oblečení, které jsem pořídila v průběhu posledního týdne. Původně jsem si jela koupit jen černé kalhoty...Kalhoty jsem samozřejmě nepořídila, ale svůj šatník jsem obohatila o spoustu jiného. Kalhoty snad seženu příště.

Jako první jsem se stavila ve všemi nenáviděném New Yorkeru. Rozhodně nikomu nemám za zlé, že v tomhle obchodě nenakupuje, ale já jsem toho názoru, že se zde dají vybrat i vkusné a nositelné kousky a ještě ke všemu za skvělou cenu. Jako je například tahle bílá halenka, která mě stála pouhých 139 Kč a ve skříni se mi určitě neztratí!  


Při každém nákupu v NY navíc vždy přihodím basic tričko, kterých není nikdy dost. Tentokrát jsem ho vzala ve smetanové barvě a u pokladny jsem přihodila i infinity šátek s tygřím vzorem, což byl naprosto impulsivní kup na poslední chvíli, ale nakonec jsem z něho nadšená snad nejvíc. Oboje za 79 Kč




U NY ještě chvilku zůstaneme, povedl se mi tam totiž ještě kup tohoto roku. Kvůli malé dírce na rukávu, kterou mi moje skvělá maminka opravila, byl totiž tenhle svetr zlevněný z 529 Kč jen na 79,-!!
Schovávám ho na jaro, a hned jakmile vysvitne sluníčko, vytahuju ho společně s obyč džínama, bílým tričkem a bílýma keckama!  


Dalším přírůstkem do bílé rodiny je tílko z PullandBear. Nenakupuji tu často, ale obrovská cedule ,,SALE" mě zlákala a já si odnesla za úžasných 159 Kč tohle tílko s průhlednou podšívkou, která po stranách vykukuje. S černou pouzdrovkou a podpatky bude vypadat naprosto luxusně!


Poslední zastávka byla v mém oblíbeném F&F. Tam jsem pořídila chlupatou šálu? No , nevím jestli to úplně nazývat šálou..Spíš je to chlupatý  límec? Límec, co sahal až pomalu ke kolenům, takže jsem si konce k sobě přišila a udělala si tak další infinity šálu, jen tentokrát z umělé kožešiny. Viděla jsem jí u svojí oblíbené youtuberky Sarah Belle a za 164 Kč jsem neodolala...

A tím, dámy, dnes už končíme s mojí skříní a příště se vrhneme na kabelky, boty a doplňky, neboť jsem se tenhle měsíc zbláznila, nakupovala jako divá a nechci, aby byl tenhle článek až příliš dlouhý.
Taky jste využily novoročních slev a vyrazily si udělat radost? A pokud ano, co vám udělalo tu NEJVĚTŠÍ radost? 
Těším se na vaše úlovky a komentáře a u dalšího článku zase ahoj, Vaše M. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram