RychloRecenze: Clarins Rouge Eclat Lipstick

Už cca rok zpátky psala Rendy z blogu ORDINARY LIFE článek o svých oblíbených rtěnkách. A v tu chvíli jsem se zamilovala. Zamilovala jsem se do její oblíbené rtěnky od Clarins, která mě naprosto okouzlila svou barvou a já věděla, že jí prostě musím mít! Proto si asi dovedete představit jak moc jsem byla nadšená, když jsem se před týdnem zašla podívat do Sephory a tahle kráska byla zlevněna pouze na 390 Kč. 
Kolem značky Clarins jsem dřív celkem s klidem procházela, ale Renča o jejich produktech básní čím dál tím víc (ať už jde o jejich stíny, nebo podle ní "must have" make-up). Rtěnku jsem tedy ukořistila a už jí pro vás nějakou tu dobu zkouším. A pokud chcete vědět, jestli jsem z ní stejně nadšená jako Renda, pokračujte dál...


Jedná se o jejich rtěnku z řady Rouge Eclat - Satin Finish Age-Defying Lipstick. Konkrétně o odstín č.15 - nude caramel, což je nádherná nahá barvička. Ani ne moc do hněda, ani ne moc do růžova. Prostě přesně tak akorát. Kdo mě zná, ví, že prakticky střídám jen dvě barvy. Temnou červenou anebo nahou - na nic jiného mě moc neužije a proto jsem naprosto nadšená, že jsem konečně našla svojí ideální každodenní barvu! 

                 Clarins Rouge Eclat Satin Finish Age-Defying Lipstick - č. 15 nude caramel, 3g (390 Kč)

Odstín je tedy podle mě naprosto luxusní a stejně tak i balení - zlatý obal s jednoduchým nápisem Clarins a na víčku jemně vyryté velké C. Navíc je rtěnka v úzké tubičce (což má například i YSL nebo  L'oreal) a mně tenhle tvar vyhovuje mnohem víc než ten u klasických rtěnek. Rtěnka se mi potom lépe nanáší, takže za tohle já dávám Clarins velké plus. 
Její ovocná vůně je velmi příjemná a mně osobně vůbec nevadí. Za mě další plus. 
Jak už název napovídá - má saténový finnish a na rtech se lehounce leskne. Její konzistence je nádherně krémovo/gelová a rty dlouhodobě hydratuje. Navíc má v sobě i tzv. "Age-defying" složku, která by měla vaše rty i omlazovat. 
Pigmentace je skvělá! Stačí jen jedna vrstva a barva je přesně taková jako v tubě. 
Bohužel vzhledem k velké hydrataci, kterou poskytuje, nevydrží na rtech tak dlouhou dobu. Bezchybně drží na rtech maximálně 2-3 hoďky a pak ji musím nanést znovu. I tak se ale rtěnka dostala do mé každodenní rutiny a jen tak se z ní nevyhrabe. 
Navíc podle internetových recenzí jsem se dočetla, že to dělají jen světlejší odstíny, takže je nejspíš načase vyzkoušet i nějakou temně rudou ségru téhle karamelové krásky! 







Doufám, že se vám dnešní článek líbil. Já jsem dnes extrémně nadšená z fotek. Silvestr jsem trávila s přáteli na chajdě v Třeboni, která byla plná střešních oken, která chatu nádherně prosvětlila. Předpřipravila jsem si tam i pár dalších článku, u kterých se na vás budu těšit. 
Krásný večer přeje Vaše M. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram