RychloRecenze: Calvin Klein Ultimate Edge Gel Eyeliner

Konečně po roce jsem zase zmizela za hranice a vydala se do mojí oblíbené Itálie. Ačkoliv už jsem na stejném místě byla několikrát, nikdy jsem nezažila krásnější dovolenou než tu letošní! Už dlouho mě nic tolik nebolelo jako odjezd domů a už teď se nemůžu dočkat, až se znovu dostanu zpátky, ale o tom třeba někdy příště v nějakém povídacím článku... Kromě nejnádhernějších vzpomínek jsem si dovezla i pár kosmetických úlovků a dnes se s vámi o pár z nich podělím.

Už dlouho na stránkách Galaxie přání okukuju kosmetiku Calvin Klein. Nikdy jsem se neodhodlala si něco objednat - jsem spíš ten typ, co si potřebuje všechno nejdřív osahat, než něco koupí. V Itálii jsem ale narazila na obchůdek, který tuhle kosmetiku nabízel a tak jsem neodolala a pár věcí klofla.
Jako první jsem ulovila gelové linky ve třech odstínech A jak na mě (ne)zapůsobily? To se dozvíte, pokud ve čtení budete pokračovat!

Calvin Klein Ultimate Edge Gel Eyeliner

Balení je velmi pěkné a podle mě hodně luxusně vypadající. Skleněný kalíšek, černé lesklé víčko, bílý nápis - jednoduché, přesně podle mého gusta. Dá se bez problému zavírat, takže by linky nemusely rychle vyschnout.
Co se linek jako takových týče, jsem ale poměrně dost zklamaná. Konzistence je tak moc krémová, že se linky nedají dost precizně nanést a začnou se okamžitě všude rozmazávat. Zkoušela jsem je nanášet více způsoby (pomocí různých štětečků), ale i tak byly veškeré pokusy o "winged eyeliner" naprosto marné. Jakmile jsem se snažila o nějakou přesnější hranu, stejně se mi nakonec linky opatlaly všude okolo.
Calvin Klein Ultimate Edge Gel Eyeliner
 Co ale marné vůbec nebylo, bylo nanést linky jako krémové oční stíny přes celé víčko! Tím, že jsou stíny nádherně krémové, dají se i snadno rozetřít a krásně se na ně chytá i další pudrový stín. Pigmentace je naprosto božská a dají se i skvěle vrstvit.
Co se výdrže týče, jsem taky naprosto nadšená. Prvně jsem je zkoušela v Itálii - 30ti stupňové vedro, neskutečné dusno a večerní tancování na diskotéce. I tak báze vydržela celý večer a nezalézala do vrásek.
Calvin Klein Ultimate Edge Gel Eyeliner

Takže suma sumárum? Pokud hledáte perfektní linky, se kterými se bude krásně pracovat, tyhle vám opravdu nemůžu doporučit. Ale jestli sháníte nějakou perfektní bázi, na které vám stíny vydrží celý den? Směle do toho! Hned jakmile na ně někde narazíte, berte! Já se na první pohled zamilovala obzvlášť do tří odstínů, které jsem v regálu nemohla nechat - Emerald black, Mica a Cocoa sheen.

P.S. - Moc se omlouvám za fotky - nevydržela jsem to a do krémovek jsem šmatala ještě předtím, než jsem je stihla nafotit. Snad to zmáknete i takhle.

U dalšího článku se budu těšit, Vaše M. :)

1 komentář:

Instagram