Recenze: Urban Decay Naked 2 Palette //konečně doma

Ačkoliv v celém blogerském světě momentálně frčí novinka od Urban Decay -Naked 3, já jsem ,,trochu" pozadu a dnes přicházím s článkem o Naked 2, kterou jsem našla letos u babičky pod stromečkem. Nebylo to pro mě žádné překvapení, jelikož jsem si paletku sama pořídila zhruba před měsícem s kamarádkami v Paříži. Naběhla jsem do francouzské Sephory a jakmile uviděla obrovský nápis Urban Decay, nemohla jsem odolat! Co bych to byla za blogerku, kdybych nevlastnila takovou klasiku, jakou je právě tahle paletka, no ne? :)


Rozhodování, kterou z Naked paletek vzít, bylo opravdu těžké. Po hodinovém vybírání a poradách s kamarádkami nakonec zvítězila ,,dvojka". Jediný důvod byl asi jen obal, který mi přijde bytelnější a skvělý na cestování. Jednička se navíc podle mě okamžitě zašpiní, kdežto kovový obal se bude čistit podstatně lépe. Navíc obsahuje i velké zrcátko, a v originální Naked je zrcátko podstatně menší. Součástí celého balení je i lesk na rty, který nejspíš poputuje někomu jinému, protože lesky moc nepoužívám. Co používám dennodenně je oboustranný štětec - na jedné straně obyčejný štěteček skvělý přes celé víčko a na druhé straně fluffy/smokey eyes/ blending brush (název už je na vás, já mu říkám chlupáč) :).


Dostáváme se ke stínům samotným. Barvy jsou naprosto luxusní. Najdete matnou krémovou, černou, hnědou do záhybu víčka, ale i nádherné barvy se třpytkami, které líčení krásné prozáří a oživí. Konzistence stínů je nádherně máslová a se stíny se nádherně pracuje. O výdrži ani nemluvím. Bez báze vydrží zhruba 7-8 hodin, potom začnou trošku opadávat, ale s bází mi stíny vydrží celý den (používám Stay don't stray od Benefitu).

Vím, že cena je vysoká, ale paletka za to stojí a jestli máte tu možnost ji někde pořídit, nebo si ji nechat poslat - OKAMŽITĚ TO UDĚLEJTE!
Navíc když si to rozpočítáte. Paletka vyšla na nějakých 49 € a obsahuje 12 stínů. Tím pádem jeden stín vyjde zhruba na 4 € a to už se vyrovná i některým stínům z drogerie, které nejsou zdaleka tak úžasné jako tyhle od UD. 

Já jsem nadšená a pokud budu mít zase někdy cestu kolem stojanu UD, určitě přihodím další kousek do sbírky. Jaký kousek byste mi doporučily, dámy? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram