Nákupy za měsíc leden: Ve znamení pečující kosmetiky!

Vzhledem k tomu, že jsem dostala spoustu kosmetiky pod vánoční stromeček, řekla jsem si, že leden bude bez nákupů a já dopřeji svojí peněžence oddych. Ale kdo by odolal, když jsou momentálně slevy naprosto všude? Já tedy rozhodně neodolala a pár věcí jsem v regálech prostě nemohla nechat. Abych se necítila tak moc špatně, dekorativní kosmetiku jsem protentokrát vynechala a v rámci nového roku jsem se rozhodla zaměřit se spíš na tu pečující.

Potřebovala jsem cestovní ,,odličovák" na oči a ten jsem pořídila v Rosmannu za směšných 25 Kč od značky Rival de Loop. Jde o dvoufázový odličovač s přídavkem aloe vera, který má make-up jednak odlíčit a pleť i zklidnit. Na zklidnění a odstranění kruhů pod očima a váčků mě zaujala další věc. Tu jsem objevila v drogerii Teta a jedna se o vatové tampónky napuštěné okurkovým extraktem, který jak jsem už řekla zklidňuje, ale zároveň i hydratuje. Navíc polštářky doopravdy vypadají jako okurky a proto tam nešly nechat! :) Brzy se tu objeví recenze i na ně.

PUREDERM - Hydro Soothing Cucumber Pads
Další věcí, která se tu časem určitě objeví jsou i odličovací přípravky od značky Blanchette. Před nějakou dobou o jejich micelárce básnila Jitka v tomhle článku francebabyfashion.blogspot.cz a od té doby jsem ji nutně potřebovala. V rámci nového chystaného článku jsem do košíku hodila i jejich dvoufázový odličovač (ano, další :D) a láká mě ještě oční krém, ten pořídím určitě taky. Po cestě od regálu s kosmetikou jsem narazila na suchý šampón od Timotei, ten už bude můj třetí a bezkonkurenčně ten nejlepší suchý šampón, který jsem kdy zkusila. Ten už byl jen takovou poslední tečkou a třešničkou na dortu mého nakupovacího dne.

Rival de Loop  Augen make-up entferner, Blanchette 2-phase eye make-up remover, Blanchette Micellar Cleansing Water 



Doufám, že i vy jste si měsíc leden udělaly milejší a pořídily pár drobností. Terapie nákupy je podle mě ta nejúčinnější vůbec a ani jedna z nás by jí neměla podceňovat! :) Já se obávám, že tímhle moje lednové nákupy ještě nekončí a já svojí sbírku zase brzy rozšířím.

Každopádněo pro dnešek je tohle ode mě všechno a já se budu těšit u dalšího článku. Mějte se krásně -  Vaše M. :)

P.S. - Co říkáte na ten sníh venku? To snad ani nemuselo být, že? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram