Barevné Štětce Sephora Na Oči

Ačkoliv Vánoce jsou tu až zítra, jeden Ježíšek mě navštívil o něco dřív a udělal mi šílenou radost! Vzhledem k tomu, že to byl dárek, neprozradím dnes cenu. Budu se každopádně snažit prozradit všechno ostatní.

První věcí, která mě nadchla, je plastový obal na štětinkách štětců. Někdo je okamžitě vyhazuje, ale mě naopak přijdou super. Štětce často tahám sebou na různá líčení a akce a většinou si zašpiním celou kosmetickou taštičku od stínů/make-upů/korektorů, co na štěstích zůstanou. Proto obal beru jako skvělou vychytávku a Sephora má za něj první +. 

Moc se mi líbí i to, jak štětce vypadají. Barevně se krásně liší od mých ostatních, obyčejných černo-stříbrných štětců. Liší se i délkou rukojeti štětců. Jsou delší, a na konci užší, tudíž se s nimi, alespoň tedy mně, lépe pracuje. Dá se víc uvolnit ruka a tím pádem i lépe roztírat a ztrácet stín na víčku. Úzký konec rukojeti je navíc ještě pogumovaný, aby štětec neklouzal. Sephoro, máš další + a teď už k jednotlivým štětcům.






























1. Concealer brush (100) - Štětec určený na korektor, zakrytí kruhů pod očima atd. Já už štětec na korektor mám, takže tenhle kousek používám na nanesení báze nebo krémových stínů. Je tak akorát velký, takže přesně pokryje celé víčko.

2. Smudge shadow brush (236) -  Tvrdší štětec s krátkými štětinkami - perfektní pro rozmazávání linek nebo nanášení stínů na spodní víčko.Kromě toho ho někdy používám i na nanášení rozjasňovaše do vnitřního koutku oka. Tím jak je maličký se krásně vejde i tam. 

3. Crease brush (230) - Klasický kulatý, huňatý štětec, skvělý na nanášení stínu do záhybu oka a ztrácení hran a přechodů stínů. Stejně jako další 3 štětce plní všechno, co by měl a já si vůbec nemůžu stěžovat.   

4. Blending brush (237) - Už poslední a můj nejoblíbenější poklad, který je Sephorou určený pro ztrácení stínů. Já si dost dobře nedokážu představit, že bych se tímhle obrem snažila něco ,,vyblendit", takže ho opět používám trošku jinak. Mně přijde naprosto luxusní na nanášení stínů přes celé víčko. Tím jak je obrovský a huňatý, stačí doopravdy jen jednou přejet přes celé oko a máte hotovo. Určitě si chci pořídit tenhle štětec víckrát, protože mi přijde skvělý i na zapudrování korektoru pod očima, nebo třeba na nanášení rozjasňovače na lícní kosti.  






























Suma sumárum doopravdy nemám nic, co bych štětcům vytkla. Vypadají velmi pěkně, štětinky jsou krásně hebké a nevypadávají a plastový obal už je takovou třešničkou na dortu. Na 100% jsem si jistá, že tohle nejsou poslední Sephorácké štětce, protože jsem se do nich absolutně zamilovala. Stejně jako do člověka, co mi tenhle nádherný vánoční dárek dal :). 

To je dnes ode mě vše. Doufám, že se vám článek líbil a že vám byl třeba i trochu nápomocný. 
Nakonec bych vám chtěla popřát nádherné svátky, spoustu krásných dárečků pod stromečkem a krásně strávené chvilky s vaší rodinou.
Teď už vypínám počítač a odcházím sledovat první vánoční pohádky a nasávat atmosféru Vánoc. Mějte se krásně. 
U dalšího článku, Vaše M. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram