Jak na konturování?

Musím se přiznat, že mě až donedávna konturování obličeje nijak extra nebralo. Ale možná to bylo spíš tím, že jsem správně nevěděla, jak na to. Netvrdím, že teď jsem nějaký expert. Nejsem profesionál a všechno se učím pouze pozorováním jiných blogů a videí, ale myslím si, že jsem se naučila alespoň základ. Samozřejmě záleží na tom, co vyhovuje vám, jaký máte tvar obličeje, jestli máte kruhy pod očima. Já vám ukážu, co vyhovuje mně a třeba vám tím i nějak pomůžu.

1. Začneme nanesením make-upu, tónovacího anebo bb krému na celý obličej.
2. Dál na kruhy pod očima naneseme korektor s růžovým podtónem - ten zakryje modré zabarvení kruhů.
3. Na nos, čelo, nad rty, pod obočí, na bradu a nad lícní kosti naneseme rozjasňovací korektor. Ten rozetřeme pomocí prstů, štětce nebo houbičky.

4. Vezmeme matný bronzer, aby kontury vypadaly co nejpřirozeněji.
5. Bronzer naneseme pod lícní kosti, spodní čelist a čelo a vytvoříme tím falešný stín, který zúží celý náš obličej. K nanášení použijeme zkosený štětec na tvářenku/bronzer.
6. Bronzer naneseme i po stranách nosu, abychom ho opticky zmenšili - já radši používám světlejší odstín pomocí malého zkoseného štětečku na oční stíny.



Rozjasňovací korektor
Bronzer


























Co používám já: 
Benefit ERASE paste - 02 medium [Sephora]
Essence Stay all day concealer - 20 soft beige [Rossmann/70,-]
Sephora bronzer - S20 Riviera [Sephora]
NYC Cheek glow - 656 Sutton place peach [Rossmann/70,-]


Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram