LIMITOVANÉ EDICE: CATRICE ASTROLOGY FACE PALETTE

Krásnou první adventní neděli vám všem! Nevím, jak jste na tom vy, ale já se letos Vánoc přímo nemůžu dočkat. Dárky už mám skoro všechny nakoupené, zvládla jsem všechno pořídit ještě před tím vším vánočním frmolem a vyhnuly se mi tak i davy lidí, které by mi nákupy znepříjemňovaly. Tedy vlastně skoro vyhnuly. Je pravda, že když jsem se rozhodla v neděli o "black weekendu" jet pořídit něco ve slevách, z těch lidí se mi až udělalo špatně, zvládla jsem jen tři obchody a rychle mizela pryč. Jedním z obchodů byla i drogérie DM, ve které už jsem dlouhou dobu nebyla a potřebovala jsem zkouknout některé novinky a především jsem taky hledala cíleně novou limitovanou edici LE CATRICE ASTROLOGY, která na mě poprvé vykoukla na instagramu a já se zamilovala! Součástí této kolekce je tato krásná paletka na obličej, kterou jsem samozřejmě uzmula automaticky. Dalším kouskem je paletka očních stínů a taky krásně huňatý kabuki štětec. Očních stínů mám ale teď doma hromadu a kabuki štětce nepatří zrovna mezi moje oblíbené, takže doma mi skončila pouze paletka ASTROLOGY FACE PALETTE
Celá kolekce mě zaujala hlavně díky balení, které nemá klasické otvírání, ale vrchní část balení je rozdělená na dvě části, takže si paletku otevíráte jako takovou malou skříňku. Balení je, myslím si, obkoukané od americké značky Tarte, která má prakticky úplně stejné balení u konturovací paletky plné bronzerů a rozjasňovačů. V tomhle případě mi to ale ani trochu nevadí. Značka se nesnaží nijak kopírovat samotný produkt, prostě se jen inspirovala balením, což mi nepřijde až tak pohoršující. V dnešní době už je velice těžké přijít s něčím novým a nepoužitým. V obou dvířkách je i zrcátko, které je sice malé, ale rozhodně se dá při líčení použít a vy moc dobře víte, že já zrcátka v paletkách velmi oceňuji. Kvůli zrcátkům je ale poměrně těžká, takže mým parťákem na cestování by se už z tohohle důvodu nejspíš nestala. Na černém elegantním balení jsou nakreslená zlatá znamení a s tím se dostáváme k mojí nejoblíbenější části. Nejvíc se mi na kolekci jako takové líbí právě originální nápad, který tahle limitovaná nese. Na svých stránkách totiž připravila horoskop pro rok 2019, kde si samozřejmě podle svého znamení můžete vyhledat, co vás v tomto roce čeká, jak byste se měli líčit, atd. Například moje motto jako štíra by pro následující rok mělo být "All eyes on me". A přesně toho bych se chtěla příští rok držet. Teď se ale držte vy, u téhle recenze to od teď půjde pěkně z kopce.
Paletka se skládá z jedné tvářenky, konturovacího pudru a dvou rozjasňovačů. My začneme dnes tím v paletce nejlepším a tím je matná tvářenka. V paletce vypadá tvářenka mnohem víc tlumeně, ale po aplikaci je mnohem výraznější a mnohem víc korálovější.  Pigmentace je dobrá, řekla bych taková tak akorát. Rozhodně to s ní nepřeženete hned při první aplikaci, ale dá se jednoduše vrstvit, takže od jemného nanesení můžete docílit časem i výraznějšího nalíčení. Co oceňuji nejvíc je to, že tvářenka skoro vůbec nepráší. Stejný je i konturovací pudr, ale bohužel i u tvářenky i u kontur si musíte při nanášení dávat pozor, protože oba dva pudry na tváři flekatí a to s jakýmkoliv podkladem. Zkoušela jsem to i se svým momentálně nejoblíbenějším Fenty make-upem a flekatěly mi oba úplně stejně. Musíte tedy nanášet opatrně a trochu víc roztírat než je to u jiných tvářenek, na které jsem zvyklá. Abych ale jen nehanila, nutno podotknout, že jsem naprosto nadšená z barvy konturovacího pudru. Je tak akorát neutrální a na kontury je podle mě, nebo tedy alespoň pro můj podtón pleti, tenhle odstín perfektní. 
Rozjasňovače byly bohužel tím největším zklamáním. V paletce jsou hned dva a mně se oba dva na první pohled moc líbily. Jeden je trochu víc do zlata, druhý trochu víc do růžova. Myslela jsem si, že paletka bude vážně naprosto ideální, protože většinou bronzer a tvářenku používám stejnou, ale u rozjasňovače se vždy rozhoduji právě podle tohohle kritéria - zlatá nebo růžová. Kvalita těchto rozjasňovačů je ale tak žalostná, že je nehodlám v žádném případě nadále používat. Jsou strašně suché a křídovité a na tváři nevypadají vůbec dobře. Na pleti sedí, nesplynou s ní a na tvářích tak máte dva nepřirozené pruhy, které tváři rozhodně nelichotí. Nevytváří takový ten přirozený odlesk, ale po chvilce jsou vidět už jen celkem velké třpytky a ani pigmentace není taková, jakou bych si jí představovala, takže za mě prostě ani rozjasňovače paletku nezachránily.  
Do paletky jsem vkládala velké naděje, protože naposledy jsem zkoušela také paletku na obličej CATRICE PROFESSIONAL MAKE UP TECHNIQUES FACE PALETTE (recenze ZDE) a byla jsem z ní naprosto nadšená. Tahle paletka pro mě ale byla zklamáním a bohužel vám jí doporučit rozhodně nemůžu. Pokud vás ale i přes mou recenzi zaujala, bude v prodeji pouze do prosince 2018, takže si pospěšte, protože jako u všech limitovaných edic této značky, i tahle určitě bude hned pryč. Já paletku budu bohužel posílat dál, protože mně nevyhovuje a mít celou paletku jen kvůli celkem ucházejícímu, ale bohužel taky celkem průměrnému konturovacímu pudru, to se mi bohužel vůbec nevyplatí. Paletce dávám palec dolů a budu doufat, že příště budu mít šťastnější ruku při vybírání. Taky samozřejmě doufám, že se vám dnešní článek líbil a že tu se mnou zůstanete i do toho dalšího. Pro dnešek se ale už loučím a přeji vám hezký zbytek neděle a úspěšný start pracovního týdne. S pozdravem - Vaše M. 

1 komentář:

  1. Vypadá hezky, ale na tyhle paletky nejsem :-)


    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Instagram