RychloRecenze: Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors

sobota, května 14, 2016

Zkouškové v plném proudu a já trávila celý týden zalezlá doma nad učením. Když se totiž vše podaří, mohla bych tento semestr úspěšně ukončit už tuto středu a pak mít volno. Volno na veškeré svoje aktivity, ale především také na psaní článků a věnování se blogu a jeho zlepšování.  Jistě mi ale dáte zapravdu, že nad učením se nedá sedět bez přestávky a je třeba se čas od času něčím odreagovat. Já se odreagovala psaním dnešního článku a doufám, že se u něho odreagujete i vy. 
Pokud můj blog čtete a odebíráte (a pokud ne, určitě byste měli!), už dobře víte, že jsem naprosto propadla trendu veškerých tekutých rtěnek, matných pastelek a celkově matných rtů. Ani má oblíbená Jordana nezahálela. Na trh přišla se svou tekutou matnou variantou a já taky nezahálela a objednávala jako divá. Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors  jsem musela mít a to nejen z lásky k tekutým rtěnkám, ale hlavně z lásky k této značce vůbec. Jestli se o lásku bude jednat i v tomto případě se dozvíte už za chviličku. 

Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 01, 04, 06, 07, 08 - 3 g/109 Kč



Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 01, 04, 06, 07, 08 - 3 g/109 Kč
Rtěnky můžete u nás sehnat už od února na webových stránkách Jordana (koupit ZDE) a to ve 12 odstínech. První věcí, která se mi líbí je, že odstíny jsou pojmenovány po různých dezertech a stejně sladce jako dezerty i voní. 
Balení je taková klasika. Černé šroubovací víčko jde zavřít nadoraz, takže rtěnka nevysychá. Bílý nápis na balení drží pevně, což mě celkem mile překvapilo - čekala jsem spíš, že se oškrábe hned po prvním cestování. Vespodu je nalepený název odstínu. 
Aplikátor je pěnový jako u běžného lesku na rty, jen je trochu lépe uzpůsobený. Je v něm malá prohlubeň, díky které aplikátor krásně obejme celé rty a rtěnka se skvěle nanáší. Určitě ale také bude záležet na tvaru vašich rtů, takže co vyhovuje mně, nemusí zákonitě vyhovovat všem.    
Pigmentace se liší odstín od odstínu, ale vesměs u všech je víc než dostačující. Světlejší odstíny jsou pigmentované skvěle a stačí jen jedna vrstva na zakrytí celých rtů. U tmavších a zářivějších odstínů nechávám první vrstvu zaschnout a nanesu ještě druhou, aby barva byla rovnoměrná. 
Po nanesení okamžitě zasychají, na rtech nejsou cítit a ani se nehnou (odlíčit jdou pouze dvoufázovým odličovačem) Na rozdíl od ostatních tekutých rtěnek tolik nevysušují a nijak nezvýrazňují suché a popraskané rty.
Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 01, 04, 06, 07, 08 - 3 g/109 Kč

Z celkových 12ti odstínů já mám doma 5, ale mám takové tušení, že se tato rodinka asi brzy rozroste.
01 Créme Brulée - Růžová nahá barva a také nejsvětlejší ze všech odstínů. Na rtech každopádně 
ztmavne a není tak světlý jako vypadá v balení.     
04 Mixed Berry Souffle -  Abych pravdu řekla, na tuhle barvičku stále ještě sbírám odvahu. Zářivá fialová s lehkým růžovým nádechem mě zaujala na první pohled, ale na veřejnost se v mém podání stále ještě nedostala. 
06 Cherry Cobbler - Zářivá neonová červená pro mě také není každodenní barvou, ale už jsem si na ní párkrát troufla a barva se dost líbila.  
07 Tiramisu - Bezpochyby moje nejoblíbenější barva, kterou jsem nosila až na pár výjimek každý den. Na rtech je opět tmavší než vypadá v balení, je to krásná cihlová červeno-hnědá.    
08 Sweet Marsala Wine - Temná vínová, nejtmavší z celého výběru. S touhle jedinou barvou mám potíže při nanášení. Aby byla rovnoměrná a sytá, musím první vrstvu nechat zaschnout a nanesu ještě druhou. Naštěstí se při vrstvení nedrolí, takže mi nanášení dvou vrstev vůbec nevadí. Na swatchi jsem nanesla vrstvu jen jednu a můžete vidět, že to doopravdy nestačí.
Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 01 Créme Brulée - 3 g/109 Kč


Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 04 Mixed Berry Souffle, 06 - Cherry Cobbler - 3 g/109 Kč
Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 07 Tiramisu, 08 Sweet Marsala Wine - 3 g/109 Kč
Jordana Sweet Cream MATTE Liquid lip colors - 01, 07, 04, 06, 08 - 3 g/109 Kč
Celkem mě překvapuje, že jsem o nich v naší blogosféře ještě nic neslyšela, protože si opravdu myslím, že jsou dost povedené. Nevysušují, neflekatí, nedrolí se a nelepí. Jediné, co bych snad vytkla, je málo nahých odstínů, ale to je bohužel můj problém u všech značek, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet. Všechny mi přijdou po nanesení na rty moc tmavé. 
Suma sumárum, Jordana mě opět nezklamala a stále ji řadím mezi mé oblíbené značky. Vysoká kvalita mě velmi potěšila a nízká cena jakbysmet. 
To je ode mě dnes opět vše. Doufám, že se vám článek líbil a u dalšího se tu se mnou opět sejdete. Krásný zbytek víkendu přeje Vaše M. 

7 komentářů

  1. Já po nich na jejich stránkách koukám už dlouho. Četla jsem o nich už na jiném blogu a za tu cenu si myslím, že jsou peckovní! Mají super tvářenky, tak uvidíme :)


    http://nicolepicknmix.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych s objednávkou neváhala, uvidíš sama, že jsou super :)

      Vymazat
  2. tiež mám doma už dva a som zamilovaná! je to úžasný produkt..rozmýšľam ešte nad nejakými odtieňmi, ale neviem sa rozhodnúť :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vždycky úplně stejný problém! Jakmile si nějaký produkt oblíbím, nejradši bych pořídila odstíny úplně všechny :)

      Vymazat
  3. Opět hezký článek :) Prý jsou stejné jako ty od Milani, akorát poloviční cena. Vůně i výdrž mají být totožné. Takže po nich také koukám a asi si nějaký budu muset pořídit, abych je mohla porovnat. :) Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě myslela, že budou stejné - přeci jenom mají spoustu stejných nebo alespoň podobných věcí. Ale naopak jsem slyšela, že Jordana ačkoliv je levnější, tak je kvalitnější. Zkoušela jsem od Milani jen jednu, ale mám na cestě pár dalších, takže určitě napíšu časem nějaké recenze/porovnání.
      Já děkuji, že jsi se stavila:)!

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat