RychloRecenze: Essence Stay with me Longlasting Lipgloss + GIVEAWAY!

neděle, června 22, 2014


Dnes mám pro vás další recenzi, tentokrát na lesky na rty. Moc lesky nepoužívám, rtěnky u mě vždycky budou na plné čáře vítězit, ale tyhle kousky se staly mými velkými oblíbenci.

Já měla to štěstí, že jsem na své narazila ve slevě v drogérii Teta a zaplatila pouze 29,90,- za kus. Koupila jsem všechny odstíny, ale mám je už nějaký ten pátek a Essence od té doby uvedla na trh i nové barvy. Ještě jsem se nedostala ke zkouknutí nových odstínů, takže jestli některá z vás doma nové barvičky vlastníte, určitě mi dejte vědět, který z lesků mám pořídit.

Zleva: Kiss Kiss Kiss, Candy Bar, Pretty Witty, Deep Rose, My Favourite Milkshake, Choose Me  


Co se balení týče, šíleně se mi líbí. Mám ráda jednoduchost, takže průhledná lahvička s obyčejným černým nápisem a víčkem mi naprosto vyhovuje. Essence u mě rozhodně zabodovala s názvy - My Favorite Milkshake, Pretty Witty, Kiss Kiss Kiss, Deep Rose, Candy Bar, Choose Me  - všechny zní podle mě strašně roztomile.
Lesky mi na rtech vydrží zhruba 3 hodiny, což sice není žádný zázrak, ale rozhodně by to mohlo být i horší a za tu cenu si rozhodně nemůžu stěžovat..
Nanášení mi  ze začátku přišlo trochu složitější kvůli atypickému aplikátoru (tvar přesýpacích hodin), ale doopravdy je to jen o zvyku a později jsem si naopak aplikátor oblíbila.


Mají krásně krémovou konzistenci, na rtech jsou příjemné a za tak nízkou cenu překvapivě ani nelepí. Nádherně voní a to nejhlavnější - pigmentace je úžasná!!

Za sebe můžu lesky vřele doporučit, protože za 54,90,- tedy rozhodně stojí!

Teď už se dostávám k další části článku a tou je GIVEAWAY mého oblíbeného odstínu. Jde o odstín Kiss, Kiss, Kiss - nádhernou červenou barvu, která se bude perfektně hodit na nějakou letní párty nebo

PRAVIDLA jsou velmi jednoduchá..Stačí jen odebírat můj blog a okomentovat tenhle článek. Ta z vás, která bude mít podle mě ten nejoriginálnější komentář, vyhrává. Dál napište svůj e-mail, na který vás můžu kontaktovat v případě výhry. A tady už je soutěžní otázka: Proč je podle Tebe důležité, aby dívka měla vždy lesklé rty?  

Vyhlášení Giveaway proběhne během července! :) Doufám, že se článek líbil, budu se těšit na vaše odpovědi.

Vaše M. :)





0 komentářů