Recenze: Diego Dalla Palma - Snow White & The Huntsman

pondělí, května 05, 2014

Zdravím moje milované čtenářky!

Na začátek by se možná hodila oblíbená fráze všech youtuberek: ,,Long time no see!" A je tomu doopravdy tak. Už si ani nepamatuji, kdy naposledy jsem psala článek. Letošní ročník je pro mě maturitní a ačkoliv jsem se zatím, co se školy týče, moc nepředřela, na blog bohužel nezbývá čas. Hned až budu mít maturitu za sebou (doufejme, že to nebude až v září), budu se snažit blogu věnovat na 100%, ale momentálně doopravdy není kdy.  Každopádně, ačkoliv jsem se tu už dlouho neobjevila, na kosmetiku jsem nezanevřela a dnes přicházím s článkem o vysněné paletce očních stínů: Diego Dalla Palma - Snow White & The Huntsman.

Loni, tuším na Vánoce, dostala tuhle paletku spousta blogerek. Já si počkala ještě rok a dostala jsem ji od svojí zlaté maminky. Byla to láska na první pohled - dotek - líčení, trvá už zhruba od ledna a mám takový pocit, že ještě dlouho trvat bude. 


                 Diego Dalla Palma - Snow White & The Huntsman - 259 Kč (koupena zde)

První, proč jsem si paletku zamilovala, je určitě krásné balení.Černá elegantní krabička s červeným jablkem na vrchu se naprosto hodí k tématu Sněhurky. Zavírání je na magnet, takže se nemusíte bát, že by se paletka třena při cestování otevřela a stíny se poničily. Součástí je i zrcátko, to je bohužel nepoužitelné - celý obličej přibližuje, oddaluje a celkově zdeformuje. To je asi jediná nevýhoda, kterou bych balení vytkla.

Paletka obsahuje 3 stíny se třpytkami, 2 matné, 1 se shimmerem, rtěnku a kajalovou tužku na oči. Matné stíny jsou na tom s pigmentací o něco hůř, ale horní řada to naprosto kompenzuje - barvičky jsou božské. Všechny tři stíny z horní řady obsahují malé zlaté třpytky, které ale na očích nejsou nijak výrazné nebo moc nápadné. Dolní řadu používám každý den do školy, dva světlejší stíny kombinuji přes celé víčko a do záhybu oka hodím nádhernou matnou hnědou (odstín Battleground) a můžu vyrazit do školy. Všechny stíny mají máslovou konzistenci a mně osobně vydrží s bází od Benefitu bez problémů cca 10 hodin a potom se trošku začnou slévat. Bez báze dají dobrých 7, takže i tak jsem naprosto spokojená.

17 Snow - Sněhově bílá se zlatými třpytkami (podobná odstínu Albatros od Narsu)
19 Shield - Zlatá (Skoro dupe pro Half Baked od Urban Decay)
23 Mirror Mirror - Rezavo/hnědá se zlatými třpytkami    


8 Fairest - Smetanová, skoro až matná barva (Ideální přes celé víčko)
9 Destiny - Lososová, matná
16 Battleground - Tmavě hnědá, úplně matná, hořká čokoláda 


Zleva: 17 Snow, 19 Shield, 23 Mirror Mirror, 8 Fairest, 9 Destiny, 16 Battleground






Jak jsem už psala nahoře, paletka obsahuje ještě černou kajalovou tužku na oči v odstínu 40 Dark Night a zářivě rudou rtěnku The Wicked Queen s oranžovým podtónem.Tužka je hezky měkká, nemusím na ní při líčení tlačit, je doopravdy černě černá a vydrží bez problémů celý den aniž by se rozmazávala. Rtěnka na tom je úplně stejně, není to sice barva, kterou bych nosila každodenně, ale i tak se  se stala mojí oblíbenou. Je matná, ale překvapivě i celkem hydratační a na rtech dost příjemná. Navíc mi vůní připomíná rtěnky značky M.A.C - voní stejně sladce vanilkově a to je pro mě taky velké plus. I výdrží je s rtěnkami od macu srovnatelná a možná se tu časem objeví i její porovnání se slavnou RiRi Woo s Rihanniny kolekce - proto se o ní dnes nebudu tolik rozepisovat a její swatche uvidíte až v připravovaném článku.

Za mě tedy určitě můžu paletku doporučit, já jsem z ní nadšená a určitě se zařadila mezi moje nejoblíbenější a nejpoužívanější paletky. Navíc je pouze za příjemných 250 Kč a to je za tenhle poklad nádherná částka.

Pokud s ní některá máte vlastní zkušenost, určitě se o ní se mnou podělte do komentářů. Já se budu těšit u dalšího článku - doufejme, že nebude za další 3 měsíce. Všem maturantům přeji hodně štěstí u maturitky a vy na mě 26. myslete, já se budu potit na potítku.

Mějte se krásně,
Vaše M.

0 komentářů