Novoroční přání 2014, Nový blog, Budoucí spolupráce?

pátek, ledna 03, 2014

Dobrý večer moje milé čtenářky,

Jsem tu s prvním článkem měsíce ledna a chtěla bych vám všem popřát jen to nejlepší do nového roku. Spoustu štěstí, zdraví, spokojenosti a splněných přání. Ať je rok 2014 pro vás lepším a úspěšnějším než rok 2013 a ať se vám vydaří všechny nadcházející události. Ať se celý rok jen usmíváte a nemáte kolem sebe lidi, co vám vaši radost budou chtít zkazit a ať vám vyjdou všechna novoroční předsevzetí, která jste si do Nového roku daly.
Já si letos na předsevzetí přestala hrát. Každý rok se na ně upřímně stejně vyprdnu a to, co jsem chtěla změnit, jsem změnila už během roku a nepotřebovala jsem na to žádný nový začátek.

Přeci jenom mám ale pár věcí na které se chci letos zaměřit. V první řadě je to rozhodně moje blížící se maturita. V poslední době jsem učení moc nedala, takže teď už konečně musím začít a plně se na maturitu soustředit. Omezit každotýdenní diskotéky a posezení s kamarády a konečně trávit víkendy s Čapkem a Shakespearem nad povinnou četbou.

Další věci už se týkají pouze blogu. První, co jsem chtěla změnit, byl vzhled blogu a to se mi myslím celkem povedlo. Trvalo mi to asi tak tisíc let, ale konečně je hotovo a já mám z toho obrovskou radost a nový vzhled se mi šíleně líbí. Dál bych chtěla začít psát určitě víc článků a publikovat každý týden minimálně jeden z nich. Přes Vánoce jsem si pár článků předpřipravila, takže doufám, že tahle věc mi alespoň chviličku vydrží a já ji doopravdy budu plnit.

Co se článků týče, chtěla bych začít dělat více návodů na líčení a tímto vás všechny prosím o spolupráci. Mám málo modelek, které bych mohla líčit a tak se ptám, zda by některá měla zájem se mnou spolupracovat a objevit se v některém z dalších článků (?) Určitě mi dávejte vědět do komentářů, nebo na e-mail MichaelaNikker@seznam.cz. Kromě toho mi do komentářů dejte vědět, jaká předsevzetí jste si do roku 2014 daly vy. Věříte, že je letos vydržíte plnit? A líbí se Vám vůbec nový design blogu?

Budu se těšit na vaše reakce a třeba i na naši spolupráci.
U dalšího článku, Vaše M. :)


0 komentářů