RychloRecenze: Essence Stay matt Lip cream!

sobota, září 07, 2013


Na konci srpna jsem podnikla malý výlet do několika drogérií a chtěla si udělat takovou poslední radost před nástupem do školy. Pořídila jsem si spoustu produktů od značky Essence a mezi nimi právě Stay matt tekuté rtěnky hned ve třech odstínech. Pár dní jsem je zkoušela a musím říct, že jsem na jednu stranu nadšená, ale na tu druhou bohužel naopak. 

Název: Essence Stay matt Lip cream
Množství: 4 ml 
Cena: cca 60 Kč
Oficiální popis: Intenzivní barva, dlouhotrvající efekt a trendy matový efekt! Jemná formule dodá tvým rtům elegantní a dlouhotrvající matový efekt. s příjemou vanilkovou vůní. Dostupné celkem ve 4 odstínech. 

01 - Velvet rose, 02 - Smooth berry, 03 - Soft nude, 04 - Silky red. Mně bohužel 01 chybí ve sbírce, ale zbylé tři jsem stihla ukořistit :).  
Shora: 02 - Smooth berry, 03 - Soft nude, 04 - Silky red


























Z tmavších odstínů jsem doopravdy nadšená. Pokud některá z vás shání tu nejčervenatější červenou, tak odstín 04 je pro vás trefou do černého. Barva je zářivá, dlouho vydrží a nerozmazává se. Navíc zuby vypadají bělejší, což je taky velké plus!

03 - Smooth berry je taky mým oblíbencem. Nádherná fuchsiová barva, která má skvělou výdrž. Využiji jí sice spíš až v létě, ale určitě za mě dostává taky jedničku.

Teď už se ale bohužel dostávám k nejsvětlejšímu odstínu. 03 - Soft nude je sice nádherná nahá barva s růžovým nádechem, ale to je tak jediné pozitivní, co o ní můžu říct. Tenhle odstín šíleným způsobem zalézá do vrásek, zvýrazňuje nedokonalosti a šupinky na rtech a vydrží v původním stavu tak maximálně hodinu. I když nanesu balzám pod něj, bohužel je to téměř nenositelná barva. Světlejší odstíny tedy doporučit rozhodně nemůžu!

Stay matt Lip cream - aplikátory

0 komentářů