RychloRecenze: M.A.C Powder blush in Harmony

středa, července 24, 2013

Znáte ten pocit, kdy si něco asi tak rok už šíleně přejete, konečně si to koupíte a když s tím odcházíte z prodejny, slyšíte zpívání andělíčků? :D Tak přesně tenhle pocit, jsem nedávno zažila, když jsem podnikla svojí první návštěvu prodejny M.A.C.


Název: M.A.C Powder blush
Odstín: Harmony
Finish: Matte/Matný
Množství: 6 gramů
Cena: 600 Kč 






























Už dlouho jsem koukala na různé recenze všech jejich tvářenek, na krásné barvy, které nabízejí a vzhledem k tomu, že jsem tak trochu konturovací maniak, uchvátila mě na první pohled tvářenka v odstínu Harmony. Je to nádherná, matná tvářenka hnědé barvy s červeným podtónem, která je naprosto úžasná právě na kontury obličeje. Já od jejího pořízení nepoužívám nic jiného. Pigmentace je naprosto božská a výdrž stejně tak. Nicméně dost už povídání a podívejte se samy :)....A ještě něco! Jakou barvičku byste mi poradily vy pro příště? Anebo si mám příště pořídit něco jiného značky M.A.C? :)































U dalšího článku zase příště, Vaše M. :) 

0 komentářů