RychloRecenze: Novinka od Essence - Gel tint

úterý, června 18, 2013

Pravda...Jsem sice ,,trošku" pozadu, ale konečně jsem si pořídila Gelové tinty na rty od Essence. Brousila jsem si na ně zuby už dlouho, a konečně jsem se donutila k tomu, je hodit do košíku. A protože jsem se nemohla rozhodnout, která barva se mi líbí nejvíc, a protože jsem tak trochu puso-maniak, rozhodla jsem se čapnout všechny odstíny :).

Essence Gel tint
Název: Essence Gel tint
Odstíny: 01 - Hot red, 02 - Deep red, 03 - Flashy apricot, 04 - Pink exposed
Množství: 5 ml
Cena: 59,90 Kč

Balení se mi moc líbí, je z měkkého plastu a v regálech jsou tinty ještě zabalené do papírové krabičky. Essence sice podle mě balení trošku obšlehla od kosmetické značky Missha, ale ta u nás stejně není k dostání, takže to asi nevadí. Aplikátor mi přijde naprosto normální a vyhovuje mi.
Vůně a Chuť už se mi bohužel tak moc nelíbí. Na mě jsou obě dvě až moc ovocné a po olíznutí rtů až hořké. 
Co se týče barev, je to tak 50:50. Od všech odstínů jsem čekala něco úplně jiného. Všechny po nanesení na rty vyblednou a nejsou vůbec tak zářivé jak jejich názvy, nebo první pohled slibují. Na jednu stranu jsou ale všechny nositelné na běžné denní nošení. Nejsou nijak vyzývavé, ale pořád vašim rtům dodají barvu. Také se dají vrstvit, takže k výrazné barvě můžete postupně dojít.
Výdrž mají celkem dobrou. Po cca 3 hodinách už ale začínají blednout a na rtech zůstane jen lehký nádech do červena. 
Zleva: 01 - Hot red, 02 - Deep red, 03 - Flashy apricot, 04 - Pink exposed































Já jsem si oblíbila odstíny 02 - Deep red, který si schovám na podzim a 04 - Pink exposed, který přes léto bude mým společníkem na cestách. Odstín 03 - Flashy Apricot je pro mě skoro nepoužitelný, protože se mi absolutně nehodí k barvě pleti, a 01 - Hot red mě ani neurazila, ale ani nenadchla, takže nejspíš obě brzy poputují k některé z vás :) 

A to je ode mě pro dnešek všechno, zase u dalšího článku se budu těšit, Vaše M. :) 




0 komentářů